Long time no see

Länge sedan man kikade in här. Har nästan glömt bort att jag har denna fantastika plattform där jag bara kan skriva av mig om vad som än ligger på hjärtat. Nu till helgen är det hur som helst Valborg och då ska jag ut och ha kul! Har planerat att starta kvällen här hemma hos mig med lite förfest med de närmsta kompisarna för att sedan dra ut på krogen och förhoppningsvis inte tappa bort varandra! Får se hur det går med det haha! Med tanke på att jag låg på sjukhus förra valborg är jag extra taggad på att ha extra roligt detta år!
 
Just nu sitter jag och lyssnar igenom Kanyes nya album samtidigt som jag kollar på lite blåa oxfordskjortor och känner mig viktig. Egentligen borde jag väl ta tag i min religionsuppgift men känner att det får vänta tills efter jag skrivit klart detta inlägg. Annars så är det 50 dagar kvar tills jag tar studenten och livet är allmänt bra om än lite stressigt. Får se om det blir så att jag kikar in här fler gånger i framtiden. Stay tuned!
 
Allmänt | |
Upp